دوره آنلاین "VMware vSphere 6.7 : Install, Configure, Manage

  • نام مدرس
    فاطمه جلالی ( رزومه)
  • زمان برگزاری
    دوشنبه, ۱۷ خرداد ۰۰
  • مدت دوره
    ۴۴ساعت
  • قیمت :
    ۱,۶۰۰,۰۰۰
    تومان
پایان یافت

ظرفیت این دوره تکمیل شده است

ظرفیت این دوره تکمیل شده است

دوره آنلاین "VMware vSphere 6.7 : Install, Configure, Manage

قیمت :
۱,۶۰۰,۰۰۰
تومان

معرفی دوره

نرم افزار VMware یکی از  قدرتمند ترین نرم افزارهای مجازی سازی می باشد که حدودا از سال 2005 کار خود را شروع کرده است و در این مدتی که در میان کاربران مورد استفاده قرار میگیرد توانسته جوایز زیادی را از مدیران IT دریافت کند.

 

 

هدف دوره

این نرم افزار توانایی آن را دارد که اگر روی یک سیستم که امکان مجازی سازی داشته باشید، ماشین های مجازی متعددی با سیستم عامل ها و کنترل پنل های مختلفی را روی آن پیاده سازی کرد .

این نرم افزار با میلیون ها کاربر در سراسر دنیا، کارایی را در تولید نرم افزارها بهبود می بخشد، هزینه ها را کاهش می دهد و انعطاف پذیری را بالا می برد و راه امن تری را برای جواب گرفتن از برنامه ها پیش پای ما می گذارد.

نصب VMware روی رایانه رومیزی تان اولین گام برای انتقال ساختار IT موجود به یک ساختار مجازی است. با ایستگاه کاری VMware غیر از ساده کردن عملیات توسعه و تست نرم افزار و سرعت بخشیدن به توسعه برنامه های کاربردی، سازگاری برنامه های کاربردی و اجرای عملی مهاجرت از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر را تضمین می کند و امکان امتحان این که آیا این نقل و انتقال و تعویض سیستم عامل، زیانی برای شبکه یا سایر نرم افزارهای کاربردی در حال اجرا دارد یا خیر را به شما می دهد.

 

 

قابلیت های VMware

یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار تقسیم بندی تمامی مجازی ساز شده هاست، به عنوان مثال منابعی که در اختیار هر سیستم قرار می دهد به گونه ای دقیق است، که به نظر میرسد هر سیستم دارای سخت افزارهای جداگانه ای است.

به کمک VMware میتوان شبکه های مجازی پیچیده ای را راه اندازی نمود و انواع نرم افزارها را در بسیاری از محیط ها به طور همزمان اجرا کرد و تمامی این موارد را میتوان تنها روی یک سیستم انجام داد.

با استفاده از VMware می توان بدون نیاز به انجام عملیات پارتیشن بندی دوباره هارد، سیستم عامل جدیدی را نصب کرد و نیز بدون نیاز به بوت کردن سیستم، بین سیستم عاملهای نصب شده جا به جا شد.

این نرم‌افزار با میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا، کارایی را در تولید نرم‌افزارها بهبود می‌بخشد، هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و انعطاف‌پذیری را بالا می‌برد و راه امن تری را برای جواب گرفتن از برنامه‌ها به وجود می اورد.

 

زمان برگزاری دوره

جمعه ها - ساعت 15 الی 19 (11 جلسه)

توضیحات و سرفصل ها

سرفصل‌ها

- راه اندازی و تنظیم سرویس دهنده های ESXi 6.x و vCenter 6.x
- راه اندازی و تنظیم بستر vNetworking و vStorage بر روی VMware ESXi 6
- نصب، راه اندازی و مدیریت ماشین های مجازی
- نصب، راه اندازی و مدیریت سرویس های VMware vMotion ، VMware HA ، VMware DRS و VMware FT جهت ایجاد High Availability
- استفاده از vCenter Converter جهت تبدیل سرویس دهندهای فیزیکی به ماشین های مجازی (P2V Conversion)
- نصب و راه اندازی (VMware Data Recovery (VDR جهت Backup و Restore کردن ماشین های مجازی
- استفاده از vCenter جهت مدیریت منابع ماشین های مجازی
- مدیریت دسترسی کاربران سیستم به بستر VMware vSphere 6

معرفی مدرس

فاطمه جلالی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Blanditiis doloremque doloribus harum magni tempora. A accusamus, atque cupiditate, eligendi esse fugiat illum incidunt laborum laudantium, modi molestias odit suscipit ullam?

نظرات

نظر دهید

با استفاده از فرم نظردهی زیر به بهبود خدمات کمک کنید.
متن پیام الزامی است!