با فریلنسری در بازار کار بین المللی، میلیونر شوید!

  • ارائه توسط تیم محتوا
  • تاریخ انتشار 3 سال پیش
  • دسته کسب و کار
  • تعداد نظرات ۰ نظر

این روزها احتمالا بارها نام دورکاری و فریلنسری را شنیده اید. اما به چه کسی فریلنسر گفته می شود و کار دورکاری چه شرایط، ویژگی ها، مزایا و معایبی دارد؟ یک شخص دورکار علاوه بر شرکت های داخلی می تواند در بازار بین المللی نیز فعالیت داشته و درآمدی به دلار داشته باشد. اگر شما به دنبال یک کار پاره وقت در منزل با درآمد خوب هستید، خواندن این مقاله اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

فریلنسر کیست

 

فریلنسری چیست؟

قبل از آنکه از شرایط اشتغال در بازار کار بین المللی مطلع شوید، بهتر است بدانید دورکاری دقیقا چه ویژگی هایی دارد؟

فریلنسر یا آزادکار به شخصی گفته می شود که فعالیت کاری و حرفه ای خود را به صورت دورکاری و از طریق اینترنت انجام می دهد. همکاری با این شرکت ها معمولا به صورت دائمی نیت و هر شرکت بنا به نیاز خود در هر پروژه از افراد متخصص در آن استفاده می کند‌.

انجام دورکاری برای افرادی که به دنبال کار پاره وقت هستند و یا علاقه ای به کار کردن در بیرون از منزل ندارند، بسیار مناسب است. اگر شما بتوانید با ساعت کاری کم تر در منزل درآمد کافی نیز داشته باشید، دورکاری برایتان بسیار جذاب خواهد بود.

قبل از انتخاب این نوع کار باید بدانید که مساله امنیت شغلی که این روزها بسیار مهم نیز هست، در دورکاری نسبت به کارهای حضوری کم تر است. از طرف دیگر معمولا در این نوع مشاغل شما بیمه نخواهید شد. در حالت کلی فریلنسری به عنوان شغل دوم برای افراد کارمند و یا به عنوان یک کار پاره وقت برای افراد خانه دار و یا دانش جویان بسیار مناسب می باشد.

 

فریلنسری و بازار کار بین المللی

خوب تا این جای کار با مفهوم دورکاری، مزایا و معایب آن آشنا شدیم. اگر شما نیز قصد دارید کسب درآمد و کارتان را از منزل و از راه دور انجام دهید، جالب است بدانید که علاوه بر شرکت های داخلی می توانید با شرکت های خارجی نیز کار کنید.

در این صورت درآمد شما به صورت دلار خواهد بود و با میزان کار کم تر درآمدی چند برابر خواهید داشت. دورکاری در کشورهای اروپایی و آمریکا به نسبت کشور ما بسیار گسترده تر بوده و در حال پیشرفت است. آمارها نشان می دهد در حال حاضر حدود ۶۳ میلیون نفر در آمریکا دورکار هستند و پیش بینی شده این تعداد تا سال ۲۰۲۸ به حدود ۹۰ میلیون نفر برسد.

 

دورکاری

 

فریلنسر بین المللی چه مهارت هایی باید داشته باشد؟

در گام بعدی باید بدانیم که برای همکاری موفق و پایدار با سایت های خارجی چه مهارت ها و توانمندی هایی باید داشته باشید؟ تخصص شما هرچه که باشد آشنایی متوسط تا پیشرفته با زبان انگلیسی از ملزومات آغاز فعالیت شما است. شما باید بتوانید تمامی کارهای خود از برقراری ارتباط، عقد قرارداد و انجام کار به زبان انگلیسی انجام دهید.

سرعت اینترنت مناسب از دیگر فاکتورهایی است که برای دورکاری آن هم با سایت های خارجی باید به آن توجه کنید.

اما به عنوان یک فریلنسر بین المللی در چه حوزه هایی می توانید فعالیت کنید؟ در حوزه بین المللی تنوع کارهایی که می توانید انجام دهید، بسیار بیشتر از سایت های داخلی است. اما پرطرفدارترین این کارها شامل موارد زیر می باشد:

 

طراحی سایت و کد نویسی

اگر در کد نویسی و طراحی سایت حرفه ای هستید، شرکت های بین المللی بسیاری هستند که به دنبال همکاری با شما هستند. فعالیت بین المللی در این حوزه می تواند درآمد ماهیانه شما را به چند ده میلیون تومان برساند.

مطلب پیشنهادی: زبان برنامه نویسی را با کدام زبان شروع کنیم؟

 

دوره آموزشی طراحی سایت

 

تولید محتوا

دد حال حاضر تولید محتوا یکی از پرطرفدارترین مشاغل دورکاری در جهان است که درآمد بالایی نیز برای افراد به دنبال دارد. تولید محتوا در انواع مختلف متنی، پادکست، انیمیشن، کلیپ و غیره انجام شده و شما در هر کدام از موارد بالا که مهارت داشته باشید می توانید درآمد زایی کنید.


تولید محتوا

 

تدریس مجازی

در حال حاضر سایت های بین المللی زیادی وجود دارند که مباحث و علوم مختلف در تمامی زمینه ها را به صورت آنلاین آموزش می دهند. در صورتی که شما در یک موضوع خاص مهارت کافی دارید، می توانید در این سایت ها نیز فعالیت کنید.

 

ساخت اپلیکیشن

از دیگر کارهایی که فریلنسرهای بین المللی به انجام آن علاقه زیادی نشان می دهند، ساخت اپلیکیشن ها و طراحی بازی های مختلف برای سبستم عامل های موجود مانند اندروید، ویندوز، iOS  و غیره است. در صورتی که در این زمینه ماهر هستید، طراحی تنها یک برنامه درآمد بسیار بالایی برای شما به دنبال خواهد داشت.

 

بهترین سایت های فریلنسری بین المللی

اگر شما نیز با خواندن مطالب بالا به دورکاری در منزل و کسب درآمد بین المللی علاقه مند شده اید، در گام آخر بهترین سایت های دورکاری جهانی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با ثبت نام در آن ها پروژه های کاری خود را آغاز کنید. نگران انتقال وجه به حساب خود نیز نباشید، در حال جاضر روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید ارز خود را به تومان در حساب بانکی خود تبدیل کنید.

 

بهترین سایت های فریلنسری

 

سایت فریلنسری Guru

یکی از بهترین سایت هایی که می توانید برای آغاز دورکاری بین المللی خود انتخاب کنید، سایت Guru  است. این سایت دارای مراحل بسیار ساده و کوتاهی جهت ثبت نام بوده و شما می توانید به راحتی کارهای مربوط به تخصص خود را انتخاب کنید.

خدمات عمده این سایت مربوط به حوزه IT، بازاریابی و فروش است و با داشتن work room  در انجام پروژه ها به شما راهنمایی می دهد.

 

سایت فریلنسر Freelancer

یکی از معروف ترین سایت های دورکاری بین المللی، سایت فریلنسر است که تعداد پروژه های آنلاین بسیار زیادی دارد. نکته قابل توجه آن که این سایت دارای فضای رقابتی است و شما برای بردن یک پروژه کاری باید با دیگر افراد متقاضی آن رقابت کنید.

 

سایت آپ ورک UpWork

از دیگر سایت های فریلنسری بین المللی که می توانید برای کسب درآمد انتخاب کنید، سایت آپ ورک است. این سایت بیش از ۱.۵ میلیون مراجعه کننده داشته و تنوع پروژه های مورد تقاضا در آن بسیار زیاد است. در واقع شما با هر تخصص و مهارتی می توانید در این سایت فعالیت کنید.

 

سایت آپورک

 

سایت دیزاینر Designer

همانطور که از نام این سایت پیدا است، عمده فعالیت های آن مربوط به طراحی سایت و دیگر زمینه های طراحی در حوزه دیجیتال است. فضای کاری این مجموعه نیز رقابتی است و اگر شما در کارتان مهارت کافی دارید، می توانید درآمد قابل توجهی کسب کنید.

 

سایت آکونت Aquent

سایت معروف دیگر دورکاری سایت آکونت است که کیفیت کارهای تحویل داده شده توسط فریلنسرها در بالاترین سطح کیفیت قرار دارد. این مساله باعث افزایش تعداد کارفرماها و پروژه های کاری شده است. در این سایت افراد با توجه به میزان مهارت و تخصصشان، برای هر کار مبلغ و زمان مشخصی را تعیین خواهند کرد.

 

سایت فایور Fiverr

از دیگر سایت های فعالی بین المللی در زمینه دورکاری، سایت فایور است که افراد مبتدی تا حرفه ای می توانند پروژه های مورد نظر خود را برای انجام دادن انتخاب کنند. قبل از ثبت نام در سایت به این نکته توجه داشته باشید که فضای کاری این سایت نیز رقابتی است.

نکته جالب آن که در این سایت شما به عنوان یک دورکار عنوان می کنید که مثلا با ده دلار چه کارهایی انجام خواهید داد. مشتریان بر اساس این هزینه در سایت جست و جو کرده تا قیمت مناسب برای خود را انتخاب کنند.

 

سایت فایور

 

سایت PeoplePerHour

همانطور که از نام سایت مشخص است، در این سایت هر فریلنسر اعلام می کند که در هر ساعت چه کارهایی می تواند انجام دهد تا بر اساس آن پروژه های کاری تعریف شود. این سایت نیز دارای حوزه های کاری متنوع بوده و شما در زمینه های مارکتینگ، طراحی وب، کد نویسی، فروش، ترجمه و غیره می توانید فعالیت کنید.

نظر دهید

با استفاده از فرم نظردهی زیر به بهبود خدمات کمک کنید.
متن پیام الزامی است!