وبینار فریلنسر کیست و چه تخصصی نیاز دارد؟

وبینار فریلنسر کیست و چه تخصصی نیاز دارد؟

فریلنسر کیست و چه تخصصی نیاز دارد؟

معنی لغوی فریلنسر freelancer یعنی آزاد کار (شخصی که به صورت آزاد و برای خود، کار می کند.)

فریلنسر کسی است که پروژه های مختلف شرکتی را بدون حضور در آن شرکت یا موسسه تجاری انجام می دهد. فریلنسر معمولا به عنوان شغل دوم به حساب می آید و کسانی که جویای شغل دوم هستند می توانند فریلنسر شوند. این نوع کسب و کار جدید است و بسیار تخصصی و درآمدزا می باشد. فریلنسر، گرایشات مختلفی دارد مانند فریلنسر طراح سایت، فریلنسر دکوراتور، فریلنسر گرافیست، فریلنسر کد نویس و … .

** در این دوره قصد داریم به شما فریلنسر دیجیتال مارکتینگ را آموزش دهیم تا بتوانید برای خود درآمد بالایی ایجاد کنید. **

هدف دوره

این دوره با هدف آشنایی فراگیران با فرد فریلنسر و نیازها و تخصصهایی که این فرد باید داشته باشد تا بتواند در بازار کار بطور جدی و موفق حضور داشته باشد، برگزار میگردد. اولین نیاز فرد فریلنسر جهت فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ، دانش مارکتینگ و شناخت کارفرما و مخاطب است. باید بتواند قراردادی مناسب و تعهداتی اجرایی را در مذاکرات و قرارداد ذکر نماید، تا در آینده برای اوچالش ایجاد نکند. با شناخت مخاطب میتواند برنامه توسعه بازار را به کارفرما ارایه دهد. این را آگاه خواهد شد که مارکتینگ توسعه بازار است و با فروش متفاوت است.

 

 زمان دوره

پنج شنبه 18 اردیبهشت 1399 - ساعت 17:30 تا 20:30

 

مخاطبان دوره

دانشجویان و علاقه مندان به راه اندازی شغل دوم با درآمد بالا بدون احتیاج به ساعت کار حضوری
افرادی که مایل به دورکاری هستند
تمامی کارمندان و مدیران
علاقه مندان به کارآفرینی و خودکفایی
صاحبان ایده

عناوین مورد بحث

یک فریلنسر دیجیتال مارکتینگ باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

- توانایی تدوین و برنامه ریزی استراتژیک دیجیتال مارکتینگ
- توانایی نصب و راه اندازی وب سایت با پلت فرم وردپرس
- توانایی نصب و راه اندازی فروشگاه اینترنتی
- توانایی تدوین برنامه های تبلیغاتی و کمپین های تبلیغاتی آنلاین
- توانایی و انجام امور گوگل ادوردز – Google AdWords
- توانایی و نصب و راه اندازی گوگل وب مستر – Google Web Masters
- توانایی و نصب و راه اندازی گوگل آنالایتیکس – Google Analytics
- توانایی انجام تبلیغات در شبکه های اجتماعی – Social Marketing
- توانایی بهینه سازی سایت و کلمات کلیدی – SEO
- توانایی استفاده از ابزار های رایگان توسعه دهنده شبکه های اجتماعی
- توانایی انجام امور گرافیکی و ساخت تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک
- توانایی و انجام امور مربوط به ساخت محتوا

رضا فیاض فیضی

آقای رضا فیاض فیضی  فارغ التحصیل MBA در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه جورج میسون کانادا و مهندس کامپیوتر است.  آقای فیاض از سال 1379 آموزش دوره های آفیس Office را در موسسه ایز ایران آغاز کرد. و تاکنون در مراکز Cavendish College ، سازمان حسابرسی کل کشور، سایپا، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت دفاع، پارس خودور، سازمان تامین اجتماعی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور و...  دوره‌های Office، ICDL، MSP، VBA را  تدریس کرده است. آقای فیاض فعالیت‌های اجرایی خود را از سال 84 به عنوان مشاور طراحی و پیاده سازی دوره‌های آموزشی مسئولین دفاتر در پارس خودرو، سازمان تامین اجتماعی و موسسه ایز ایران شروع کرد و به مدت دوسال مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت تعاونی صنعت بوقلمون ایران و رییس هیات مدیره و مدیر بازرگانی شرکت آق ناز بوده است.

مشاهده پروفایل استاد
شما هم توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.