وبینار آشنایی با دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ، هر نوع بازاریابی است که با کمک رسانهها و ابزارهای دیجیتال انجام میشود. ایمیل، پیامک، تلویزیونهای شهری، سایت، رسانههای اجتماعی و … نمونههایی از ابزارهای دیجیتال هستند. البته امروزه وقتی درباره دیجیتال مارکتینگ صحبت میشود منظور بیشتر بازاریابی اینترنتی است، یعنی استفاده از وبسایت، رسانههای اجتماعی و رسانههایی مانند ایمیل برای معرفی و فروش محصولات و خدمات.
امروزه با پشرفت ابزار های بازاریابی و تغییر سلیقه و رویکرد های مشتری، همه شرکت ها می بایست بیش از پیش فعالیت های خود را در اینترنت افزایش دهند. اینترنت و ابزار های وابسته به آن موجب شده که فرایند سیستماتیک و به هم پیوسته ای به نام دیجیتال مارکتینگ به وجود آید. دیجیتال مارکتینگ عبارت است از فرایند های به هم پیوسته ای که در راستای افزایش فروش یک محصول خاص، توسط یک شرکت خاص انجام شود.
- کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
- علاقه مندان به حوزه ی بازاریابی آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی
- مدیران میانی و مدیران ارشد سازمان ها
- دانشجویان و گروه ها ی استارت آپ
- کار آفرینان و صاحبان مشاغل
جمعه 7 خرداد 1400 - ساعت 18 تا 20
نظر دهید
با استفاده از فرم نظردهی زیر به بهبود خدمات کمک کنید.