دوره اصول دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ، هر نوع بازاریابی است که با کمک رسانهها و ابزارهای دیجیتال انجام میشود. ایمیل، پیامک، تلویزیونهای شهری، سایت، رسانههای اجتماعی و … نمونههایی از ابزارهای دیجیتال هستند. البته امروزه وقتی درباره دیجیتال مارکتینگ صحبت میشود منظور بیشتر بازاریابی اینترنتی است، یعنی استفاده از وبسایت، رسانههای اجتماعی و رسانههایی مانند ایمیل برای معرفی و فروش محصولات و خدمات.
امروزه با پشرفت ابزار های بازاریابی و تغییر سلیقه و رویکرد های مشتری، همه شرکت ها می بایست بیش از پیش فعالیت های خود را در اینترنت افزایش دهند. اینترنت و ابزار های وابسته به آن موجب شده که فرایند سیستماتیک و به هم پیوسته ای به نام دیجیتال مارکتینگ به وجود آید. دیجیتال مارکتینگ عبارت است از فرایند های به هم پیوسته ای که در راستای افزایش فروش یک محصول خاص، توسط یک شرکت خاص انجام شود.
🗓 تارخ شروع: مرداد 1400
⏰ پنجشنبه ها - ساعت 17 تا 20 (10 جلسه)
هزینه اصلی: 1,470,000 تومان
50% تخفیف برگزاری آنلاین پرداختی دانشجو = 735,000
- کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
- علاقه مندان به حوزه ی بازاریابی آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی
- مدیران میانی و مدیران ارشد سازمان ها
- دانشجویان و گروه ها ی استارت آپ
- کار آفرینان و صاحبان مشاغل
مزایای دوره های غیر حضوری ( 7 مزایای منظومه )
1- ارتباط کاملا تعاملی و چند طرفه در پلتفرم آموزشی
2- امکان دسترسی به ویدئوهای هر جلسه
3- ایجاد کانال پشتیبانی (از تاریخ شروع کلاس تا 1 ماه پس از پایان آخرین جلسه)
4- آموزش پروژه محور
5- اهدای گواهینامه معتبر
6- امکان ایجاد همکاری برای دانشجوهای برتر هر دوره
7- دریافت کد تخفیف پلکانی برای حضور در دوره های بعدی
نظر دهید
با استفاده از فرم نظردهی زیر به بهبود خدمات کمک کنید.