کارگاه تکنیک های سئو

پایان یافت

ظرفیت این دوره تکمیل شده است

ظرفیت این دوره تکمیل شده است

کارگاه تکنیک های سئو

قیمت :
۸۹,۰۰۰
تومان

معرفی دوره

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که حروفی معادل SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد، که همگی آن‌ها به یک معنی می‌باشند.
سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد و نمایش وب سایت شما، براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدید کنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد.
هنگامی که شما مطلبی را در گوگل یا موتورهای جستجو،جست و جو می‌کنید، پاسخ آن از طریق صفحه نتایج نمایش داده می‌شود.
در هر لحظه برای مرتب کردن این نتایج مجموعه الگوریتم‌های پیچیده‌ای توسط موتورهای جستجو اجرا می‌شوند، که شامل عوامل رتبه بندی (SEO Ranking Factors) است، موتورهای جستجو با توجه به این الگوریتم‌ها، تصمیم می‌گیرند سایت شما در چه رتبه‌ای درصفحه‌ی نمایش قرار گیرد.
بنابراین سایت‌های بهینه سازی شده با رعایت فاکتورهای سئو شانس بیشتری برای قرارگیری در رتبه‌های بالا را نسبت به سایت‌های غیر بهینه سازی شده دارا است.
در یک جمله، تکنیک های سئو به شما کمک می کنند رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بالاتر ببرید. در واقع برای این که بازدید سایت خود را به شیوه ای هدفمند افزایش دهید، نیازمند اجرای تکنیک های سئوی سایت هستید.

رعایت اصول سئو از این جهت حائز اهمیت است که الگوریتمها و استانداردهای موتور جستجوی گوگل به طور مرتب در حال تغییر است و برای این که بتوانید بازدیدکنندگان بیشتری را از طریق موتورهای جستجوگر به سایت خود جذب کنید، نیازمند درکی واضح از این الگوریتمها و استانداردها خواهید بود.

 

توضیحات و سرفصل ها

زمان برگزاری

14 شهریور 1399 - ساعت 16 تا 21

این رویداد با بالاترین کیفیت به صورت آنلاین برگزار می شود و در انتها، فیلم جلسه برای حاضرین به اشتراک گزاشته می شود.

 

مخاطبان دوره

کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و سئو، علاقه مندان به یادگیری سئو، مدیران سایت ها

معرفی مدرس

رضا فیاض فیضی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Blanditiis doloremque doloribus harum magni tempora. A accusamus, atque cupiditate, eligendi esse fugiat illum incidunt laborum laudantium, modi molestias odit suscipit ullam?

دوره های مرتبط

نظرات

نظر دهید

با استفاده از فرم نظردهی زیر به بهبود خدمات کمک کنید.
متن پیام الزامی است!