کارگاه تحلیل بنیادی، تابلوخوانی و شمع‌های ژاپنی

پایان یافت

ظرفیت این دوره تکمیل شده است

ظرفیت این دوره تکمیل شده است

کارگاه تحلیل بنیادی، تابلوخوانی و شمع‌های ژاپنی

قیمت :
۷۹,۰۰۰
تومان

معرفی دوره

شرح دوره

سرمایه گذاری در بورس به دلیل اینکه یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری محسوب می‌شود، برای بسیاری از افراد جذاب است. ولی متاسفانه در شرایط فعلی، بسیاری از افرادی که وارد بازار بورس می شوند توجهی به آموزش ندارند و تنها با داشتن اطلاعات مقدماتی در بازار، شروع به خرید و فروش می‌کنند. اینگونه معامله و فعالیت در بازار بورس اصولی نیست و احتمال دارد در کوتاه مدت منجر به ضرر و زیان سرمایه گذار شود.

تحلیل بنیادی روش تجزیه و تحلیل سهام بر اساس عوامل مالی اصلی شرکت نظیر فروش، درآمد، هزینه ها و یا عوامل غیرمالی نظیر ارزیابی مدیریت، محصول، عوامل کیفیتی و غیره است که سعی در ارزیابی و ارزشگذاری سهام شرکت دارد. در تحلیل بنیادی تمامی فاکتورهای تاثیر گذار در ارزیابی سهام شرکتها اعم از مسائل اقتصادی، صنعتی و غیره مورد بررسی قرار می گیرد. هدف اصلی تحلیلگر بنیادی این است که با ارزیابی اطلاعات شرکت و تجزیه و تحلیل صورتهای مالی، ارزش ذاتی سهام را محاسبه کرده و نسبت به مقایسه آن با ارزش جاری سهام، تصمیم صحیح در مورد خرید و فروش سهام شرکت را اتخاذ نماید.

 

آموزش تابلوخوانی در بورس اطلاعات متنوع و مهمی را در خصوص معاملات اوراق بهادار در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد. لذا فعالان یا علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این بازار، لازم است با تابلوخوانی آشنا شوند. اطلاعات بازار، تغییرات شاخص‌های مختلف، اطلاعات شرکت‌های بورسی و فرابورسی و… از جمله داده‌هایی است این کارگاه در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.

توضیحات و سرفصل ها

زمان رویداد

جمعه 21 شهریور 1399 - ساعت 14 تا 19
این رویداد با بالاترین کیفیت به صورت آنلاین برگزار می شود و در انتها، فیلم جلسه برای حاضرین به اشتراک گذاشته می شود.

 

مخاطبان دوره

علاقه مندان به بازار بورس و سرمایه
افرادی که مایل به دورکاری هستند
تمامی کارمندان و مدیران
صاحبان ایده

معرفی مدرس

مجید الفتی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Blanditiis doloremque doloribus harum magni tempora. A accusamus, atque cupiditate, eligendi esse fugiat illum incidunt laborum laudantium, modi molestias odit suscipit ullam?

نظرات

نظر دهید

با استفاده از فرم نظردهی زیر به بهبود خدمات کمک کنید.
متن پیام الزامی است!