کارگاه تبلیغات کلیکی و بنری

پایان یافت

ظرفیت این دوره تکمیل شده است

ظرفیت این دوره تکمیل شده است

کارگاه تبلیغات کلیکی و بنری

قیمت :
۸۹,۰۰۰
تومان

معرفی دوره

تبلیغات کلیکی و بنری، تبلیغاتی هستند که شما هر روزه در بسیاری از وبسایت ها، در کامپیوتر و گوشی خود مشاهده می‌کنید. سفارش دهندگان این تبلیغات یا به صورت هزینه ثابت ماهانه/سالانه و یا بر اساس هر کلیک، نمایش تبلیغ و یا عمل انجام شده، هزینه را به منتشرکننده تبلیغ پرداخت می‌کنند؛ به همین دلیل به برخی از این تبلیغات، تبلیغات کلیکی هم گفته می‌شود. زیرا مبنای هزینه، بر اساس تعداد کلیک مخاطبان است.

 

ولی چگونه می‌توان این تبلیغات را راه اندازی کرد؟ چه پلتفرم‌هایی در ایران و جهان برای انتشار تبلیغات در سایت ها وجود دارد، تنظیمات تبلیغ را باید چگونه انجام دهیم و هزینه را به چه صورت مدیریت کنیم؟ همچنین آیا می‌توان (با نمایش این تبلیغات) از این روش کسب درآمد کرد؟

در این کارگاه به این سوالات و بسیاری از مباحث مربوط پاسخ داده می‌شود تا بتوانید به سادگی در سایت های مد نظر، تبلیغات انجام دهید.

توضیحات و سرفصل ها

زمان برگزاری

21 شهریور 1399 - ساعت 16 تا 21

 

مخاطبان دوره

کارشناسان و مدیران دیجیتال مارکتینگ، مدیران سایت ها

معرفی مدرس

رضا فیاض فیضی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Blanditiis doloremque doloribus harum magni tempora. A accusamus, atque cupiditate, eligendi esse fugiat illum incidunt laborum laudantium, modi molestias odit suscipit ullam?

دوره های مرتبط

نظرات

نظر دهید

با استفاده از فرم نظردهی زیر به بهبود خدمات کمک کنید.
متن پیام الزامی است!