شناخت اختلالات روانی مخرب زندگی مشترک در مردان

  • نام مدرس
    شقایق گرندلر ( رزومه)
  • زمان برگزاری
    جمعه, ۲۱ آذر ۹۹
  • مدت دوره
    ۲ساعت
  • قیمت :
    رایگان
پایان یافت

ظرفیت این دوره تکمیل شده است

ظرفیت این دوره تکمیل شده است

شناخت اختلالات روانی مخرب زندگی مشترک در مردان

قیمت :
رایگان

معرفی دوره

اطلاعات اولیه

در این کارگاه  اطلاعات لازم در خصوص دو مورد از اختلالات شایع روانی در مردان ارائه می شود. لازم به ذکر است طیف اختلالات روانی در مردان و زنان بسیار گسترده می باشد و به علت محدودیت زمان دو یا سه مورد از شایع ترین و مخرب ترین اختلالات روانی در مردان بیان می شود. بسیاری از افراد نسبت به وجود اختلالات روانی در خود یا شریک زندگی شان آگاهی  ندارند چرا که نشانه های اصلی، زمینۀ شکل گیری و رفتارهای شاخص ناشی از هر یک از این اختلالات را نمی دانند. این کارگاه به صورت رایگان و با هدف آگاهی افزایی در خصوص مسائل روحی برگزار می شود. افراد می توانند با شرکت در این کارگاه اطلاعات علمی خود را در این حوزه بالا ببرند و این اطلاعات می تواند تأثیر مثبتی بر روند زندگی خودمان و اطرافیان ما داشته باشد

 

زمان برگزاری وبینار

جمعه 21 آذر 1399 - ساعت 16 الی 18

توضیحات و سرفصل ها

چرا باید در این کارگاه شرکت کنم؟

  • کسب بینش درباره اختلالات روانی شایع و نشانه های آن ها: در میان طیف گستردۀ اختلالات روانی، برخی اختلالات در هر جنس شیوع بیشتری دارند. چنانچه ما نسبت به نشانه ها و علائم اختلالات شایع جدی آگاهی داشته باشیم به ما کمک می کند به وجود اختلال در شریک فعلی یا آیندۀ زندگی مان پی ببریم و یا حداقل شک کنیم. طبیعتاً ابتلا به اختلالات روانی حاد در هر یک از زوجین تأثیر مخربی بر کیفیت زندگی می گذارند و با کسب بینش و آگاهی می توان از بروز این تأثیرات پیشگیری کرد و یا درصدد درمان و تغییر آن برآمد.
  • انتخاب آگاهانه: ازدواج تصمیمی است که تأثیر عمیقی بر روند زندگی ما می گذارد. درست است که احساسات نقش مهمی در شروع و تداوم زندگی مشترک ایفا می کنند اما به تنهایی تجربه یک زندگی موفق زناشویی را ضمانت نمی کنند. اگر ما به سبب نداشتن اطلاعات کافی تصمیم اشتباهی بگیریم ممکن است بعدها خود را به خاطر این غفلت سرزنش کنیم. اما اگر علی رغم آگاهی از ویژگی ها، نشانه ها و عوارض وجود یک بیماری در وضعیت روحی طرف مقابلمان او را انتخاب کنیم، این یک انتخاب آگاهانه و توأم با مسئولیت پذیری خواهد بود. چرا که ما به خواست و اراده خود این تصمیم را گرفته ایم و توانایی مدیریت و انطباق با چنین شرایطی را در خود دیده ایم.

معرفی مدرس

شقایق گرندلر

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Blanditiis doloremque doloribus harum magni tempora. A accusamus, atque cupiditate, eligendi esse fugiat illum incidunt laborum laudantium, modi molestias odit suscipit ullam?

نظرات

نظر دهید

با استفاده از فرم نظردهی زیر به بهبود خدمات کمک کنید.
متن پیام الزامی است!