ابزارهای بهينه سازی عملكرد محصول

  • نام مدرس
    محسن همام ( رزومه)
  • زمان برگزاری
    پنج‌شنبه, ۲۶ فروردین ۰۰
  • مدت دوره
    ۲ساعت
  • قیمت :
    رایگان
کنسل شد

ظرفیت این دوره تکمیل شده است

ابزارهای بهينه سازی عملكرد محصول

قیمت :
رایگان

معرفی دوره

هدف

آشنایی با ابزارهای بهینه سازی محصول و فرآیند

 

چرا باید در این رویداد شرکت کرد؟

شرکت در این سمینار ضرورتا توصیه می گردد به دلیل اینکه شما این قابلیت را بدست خواهید آورد که بدانید در هریک از موقعیت هایی کنونی کسب و کارِ خود از کدامیک از روشهای بهینه سازی استفاده نمایید، خصوصا در هنگام استفاده از روش «طراحی آزمایشات» کدامیک از روشهای موجود مناسب حوزه تخصصی شما می باشد، در واقع شما یک ابزار قدرتمندی در اختیار خواهید داشت که همزمان با ارتقاء کیفیت محصول بتوانید قیمت تمام شده محصول را نیز کمینه نمایید و بدین وسیله قادر خواهید بود مزیت رقابتی زیادی را در ارتباط با رقبای خود ایجاد نمایید.

 

توضیحات تکمیلی

با این ابزار شما می توانید درک صحیح از کیفیت و ویژکی عملکردی فعلی محصول خود داشته باشید و با مدلسازی آن می توانید ناحیه اپتیمم محصول خود را تعیین نموده و نهایتا طراحی محصولتان را به سمت ناحیه اپتیمم سوق دهید

 

 

کاربردها

ایجاد فرمولاسیون محصول جدید، اصلاح فرمولاسیون محصولات موجود، اصلاح مشکلات فنی، طراحی و  کیفیتی محصولات مکانیکی، شیمیایی، دارویی، غذایی، نانو و غیره.

حذف یا کاهش چشمگیر ضایعات خط تولید، کاهش یا حذف اتلاف ها در خط تولید، حذف محصولات نامنطبق و غیراستاندارد و جلوگیری از تولید محصولات نامنطبق.

 

زمان برگزاری

جمعه 3 اردیبهشت ماه 1400 / ساعت 16 الی 18

توضیحات و سرفصل ها

سرفصل

- یک ابزار چند منظوره برای موقعیت های مختلف تشخیص عوامل تاثیر گذار
- روشی سیستماتیک برای تعیین رابطه بین عوامل تاثیر گذار و خروجی یک فرآیند
- روشی اکتیو برای ارتقاء کیفیت و رسیدن به ناحیه اپتیمم عملکردی محصول

معرفی مدرس

محسن همام

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Blanditiis doloremque doloribus harum magni tempora. A accusamus, atque cupiditate, eligendi esse fugiat illum incidunt laborum laudantium, modi molestias odit suscipit ullam?

تقویم اجرایی

نظرات

نظر دهید

با استفاده از فرم نظردهی زیر به بهبود خدمات کمک کنید.
متن پیام الزامی است!