آشنایی با اتوکد دو بعدی

  • نام مدرس
    علی حائری ( رزومه)
  • زمان برگزاری
    جمعه, ۲۲ اسفند ۹۹
  • مدت دوره
    ۲ساعت
  • قیمت :
    رایگان
پایان یافت

ظرفیت این دوره تکمیل شده است

ظرفیت این دوره تکمیل شده است

آشنایی با اتوکد دو بعدی

قیمت :
رایگان

معرفی دوره

نرم افزار اتوکد AutoCAD

نرم افزار AutoCAD یکی از مهمترین و پرکاربردترین نرم افزارهای طراحی های دو و سه بعدی و همچنین ترسیم فنی است.  نرم افزار اتوکد بگونه ای قدرتمند و حرفه ای طراحی شده است که هر دو معنی Design و Drafting را در قالب ساختاری پیچیده و قدرتمند بطور کامل معنا می کند. در این نرم افزار امکان استفاده از فضای سه بعدی و دو بعدی همراه با تمام ابزارهای لازم فراهم شده است تا دیگر مهندسان نیازی به میز و وسایل نقشه کشی نداشته باشند.
این نرم افزار که برای نخستین بار در سال 1982 توسط شرکت Autodesk طراحی شد، یکی از نخستین نرم افزارهای طراحی به کمک کامپیوتر بود که کاربران می توانستند آن را بر روی کامپیوترهای شخصی خود اجرا کنند. نرم افزارهای اولیه به کاربران این امکان را می دادند تا فقط به ترسیم خط، چند ضلعی، دایره، کمان و متن بپردازند.

 

کاربردهای نرم افزار اتوکد AutoCAD

ویژگی های بارز اتوکد در طراحی و ترسیم نقشه هایی دقیق و حرفه ای، نگاه بسیاری از مهندسین عمران، مهندسی مکانیک، معماری، راه سازی، ساخت تولید، برق، الکترونیک، طراحی صنعتی، نقشه کشی، ترسیمات دقیق و… را به سوی خود جلب کرده است

توضیحات و سرفصل ها

سرفصل اتوکد دوبعدی

- معرفی محیط AUTOCAD
- معرفی انواع سیستم های مختصات دهی
- DRAW
- MODIFY
- OSNAP
- روش های مختلف اندازه گیری
- منابع خارجی ، فایل تصویر

 

مخاطبان آموزش اتوکد

تمامی دانشجویان معماری و عمران و تمامی رشته های مهندسی که تمایل به ترسیم نقشه های دو بعدی و سه بعدی را به صورت دقیق دارند.

 

پیش نیاز اتوکد دوبعدی

توانایی خواندن نقشه و آشنایی با کامپیوتر

 

زمان برگزاری وبینار

جمعه 22 اسفند 1399 - ساعت 16 تا 18

معرفی مدرس

علی حائری

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Blanditiis doloremque doloribus harum magni tempora. A accusamus, atque cupiditate, eligendi esse fugiat illum incidunt laborum laudantium, modi molestias odit suscipit ullam?

نظرات

نظر دهید

با استفاده از فرم نظردهی زیر به بهبود خدمات کمک کنید.
متن پیام الزامی است!