دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ [فشرده]

دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ [فشرده]

دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ [فشرده]

زمان دوره

پنج شنبه‌ها | ساعت 17:30 الی 20:30

تاریخ برگزاری (پس از جا به جایی یک هفته ای): 19 تیر الی 20 شهریور 1399

 

مخاطبان دوره

دانشجویان و علاقه مندان به دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی و تبلیغات آنلاین

عناوین

 

جلسه اول:
مارکتینگ چیست و کانالهای آن کدامند؟
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
چرا دیجیتال مارکتینگ؟
انواع تبلیغات و تفاوت آنها در چیست؟
قیف فروش چیست؟


جلسه دوم و سوم:
اصطالحات مهم و کاربردی در دیجیتال مارکتینگ و مفهوم و کاربر آنها؛
Testing B/A و مراحل اجرای آن و دلیل اجرای آن؛
تعداد آماری مورد نیاز برای تستها و ایجاد جامعه آماری برای استراتژی؛
استراتژی دیجیتال مارکتینگ؛
مدلهای استراتژی دیجیتال مارکتینگ؛
SOSTAC چیست؟
Race چیست؟
KPI چیست؟
چگونه شاخصهای کار خود را تعریف نماییم؟

 

جلسه چهارم:
مفهوم SEO؛
روشهای پیاده سازی SEO؛
استفاده از گوگل برای بررسی کلمات و مقایسه آنها با کلمات رقبا و میزان نفوذ آنها؛
اهمیت شبکههای اجتماعی در کلمات کلیدی و دیده شدن سایت؛


جلسه پنجم:
آشنایی با شبکههای اجتماعی و پیام رسانها؛
چرا باید در شبکههای اجتماعی حضور داشته باشیم؟
کاربر شبکههای اجتماعی و نقش آنها در جذب مشتری و سیاست کاری هرکدام؛
استاندارد فعالیت و پُستها در شبکههای اجتماعی؛
رساندن مشتری از شبکه اجتماعی به صفحه فرود مورد نظر خود؛
تحلیل اطالعات در اینستاگرام و صفحات تجاری آن و امکان Insight؛
کاربرد کانالها و گروهها در پیام رسانها؛


جلسه ششم:
تبلیغات گوگلی (AdWords) چیست؟
تعریف حساب کاربری در این ابزار و معرفی سایت؛
نحوه تعریف کمپین در این ابزار و اجرای آن؛
شناخت کلید واژهها و استفاده از آنها در AdWords؛
مدیریت فعالیت کمپینها و تبلیغات برای نمایش به کاربران؛


جلسه هفتم:
ایمیل مارکتینگ چیست؟
معرفی ابزارهای ایمیل مارکتینگ و ایجاد حساب کاربری در آنها lite Mailer؛
محدودیتها و شرایط استفاده از این ابزارها؛
تعریف یک صفحه دریافت اطالعات مشتری روی سایت با این ابزار؛
ایجاد یک کمپین و تعریف یک ایمیل تبلیغاتی در این ابزار؛


جلسه هشتم:
آشنایی با تحلیلگر گوگل Analytics Google؛
ایجاد حساب کاربری در این ابزار و تعریف آن بر روی سایت و فعال سازی آن؛
تنظیمات آنالیتیکس و امکانات آن برای مدیریت چند سایت و حساب کاربری؛
فیلتر سازی و نحوه شخصی سازی گزارشات در آنالیتیکس؛


جلسه نهم:
Content Marketing
تولید محتوا و نشر آن؛
فرآیند برنامه ریزی و تولید محتوا،

Persona چیست و چگونه شناسایی میشود؟
مسیر خواندن و پیگیری محتوا توسط مشتری؛

جلسه دهم:
پرسش و پاسخ و آزمون؛

رضا فیاض فیضی

آقای رضا فیاض فیضی  فارغ التحصیل MBA در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه جورج میسون کانادا و مهندس کامپیوتر است.  آقای فیاض از سال 1379 آموزش دوره های آفیس Office را در موسسه ایز ایران آغاز کرد. و تاکنون در مراکز Cavendish College ، سازمان حسابرسی کل کشور، سایپا، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت دفاع، پارس خودور، سازمان تامین اجتماعی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور و...  دوره‌های Office، ICDL، MSP، VBA را  تدریس کرده است. آقای فیاض فعالیت‌های اجرایی خود را از سال 84 به عنوان مشاور طراحی و پیاده سازی دوره‌های آموزشی مسئولین دفاتر در پارس خودرو، سازمان تامین اجتماعی و موسسه ایز ایران شروع کرد و به مدت دوسال مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت تعاونی صنعت بوقلمون ایران و رییس هیات مدیره و مدیر بازرگانی شرکت آق ناز بوده است.

مشاهده پروفایل استاد
شما هم توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.